Spółka Makarony Polskie SA wzięła udział w Narodowym Dniu Dziecka który był największą imprezą w Polsce poświęconą obchodom tego wyjątkowego święta. Imprezę zorganizowano w Łazienkach Królewskich w Warszawie oraz na przyległym terenie w tym także w ogrodach Kancelarii Premiera. Jej celem było stworzenie największego placu zabaw, w którym tysiące rodzin z dziećmi znajdzie coś dla siebie.
Makarony Polskie zaoferowały swój produkt dedykowany w szczególności najmłodszym, pod nazwą „Zwierzątka z zagrody”, który obok walorów konsumpcyjnych, stwarza dzieciom okazje do zabawy i poznawania zwierząt gospodarczych. Każde dziecko odwiedzające stoisko Makaronów Polskich otrzymywało kolorowankę z makaronowymi zwierzątkami oraz kredki do jej pomalowania.
Spółka zaprezentowała także swoje nowości: stugramowe opakowania (tzw. setki) makaronu orkiszowego, żytniego i razowego pod nazwą „W sam raz na raz!”.