Aktualności

Makarony Polskie SA z nowym logo

 

Historię można opowiedzieć słowami, ale można ją też opowiedzieć znakami, kolorami, kształtem. I tak o naszej Spółce opowiada nasze nowe logo, symbolizujące to, co dla nas cenne i ważne: tradycję, polską jakość, szacunek, pasję i rozwój.

Nowe logo to swego rodzaju podsumowanie ponad 20-letniej działalności firmy. Spółka Makarony Polskie SA utworzona została w 2002 roku. Przejęła działalność rzeszowskiej wytwórni makaronów, funkcjonującej wcześniej jako Oddział Małopolska spółki Agro-Technika SA (obecnie Praska Giełda Spożywcza SA). Od początku istnienia firma systematycznie umacnia swoją pozycję rynkową realizując strategię rozwoju organicznego. W  kwietniu 2007 roku Spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Firma była i jest otwarta na akwizycje stanowiące dodatkowy impuls rozwojowy. Dobrze wykorzystane szanse i synergia przejętych firm, zbudowały na przestrzeni lat silną grupę kapitałową, która działa na szeroko rozumianym rynku spożywczym. W skład Grupy Makarony Polskie wchodzą cztery spółki: Makarony Polskie SA (spółka dominująca), Stoczek Natura Sp. z o.o., MP Trade Sp. z o.o. oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ”SAS” Andrzej Świderski Sp. z o.o. (w strukturze Grupy od stycznia 2022 roku).

- Nasze zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie, Częstochowie, Korpelach oraz Stoczku Łukowskim. – opowiada o Spółce Zenon Daniłowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie SA – Jesteśmy jednym z liderów producentów makaronów oraz dań gotowych na tackach, w kubeczkach i w słoikach. Nasze produkty oferujemy pod markami własnymi, z których najpopularniejsze to: Makarony Polskie, Sorenti, Novelle, SoFood oraz Stoczek. Szeroko działamy również na rynku B2B współpracując z naszymi partnerami handlowymi zarówno w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego, jak również Horeca i instytucje. Nie przesadzę jeśli powiem, że produkty naszej Grupy są znane i doceniane przez konsumentów i goszczą na wielu stołach zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym.

Logo spółki Makarony Polskie SA w prosty i czytelny sposób symbolizuje to, na czym firma skupia się od początku działalności - na dostarczaniu wysokiej jakości produktów. Dlatego nowy znak graficzny zawiera splecione złote nitki makaronu, które układają się w monogram liter MP, czyli pierwszych liter nazwy Spółki.

Barwa złota to odniesienie do branży – złotego odcienia makaronów, złotych łanów zbóż, z których powstają jej wysokiej jakości produkty. Oddaje również radość, z jaką są tworzone.

Czerwona barwa w nazwie Spółki symbolizuje pasję i odwagę w działaniu oraz podejmowaniu decyzji ważnych z punktu widzenia funkcjonowania i rozwoju Grupy. Nawiązuje jednocześnie do jednej z głównych polskich barw narodowych podkreślając polskie korzenie firmy oraz fakt że zakłady produkcyjne działają w Polsce.

- Jesteśmy polską marką, która stawia na rozwój polskiej jakości. Oferujemy smaczne i zdrowe produkty, tworzone z myślą o konsumencie i jego potrzebach, wytwarzane z troską o surowce i wysoką jakość. Prowadzimy nasze procesy produkcyjne z poszanowaniem dla środowiska naturalnego. Chcemy to wyraźnie podkreślać, bo najwyższy czas, aby polska jakość była synonimem najwyższej jakości - tę polskość promujemy naszym nowym złoto-czerwonym logotypem – mówi Zenon Daniłowski. – Świeże, lekkie, wyraziste w swej prostocie logo podkreśla sposób działania naszej Grupy, która skupia uwagę na długoterminowych celach spółek: organicznym rozwoju, nowatorstwie receptur, produktach, których zadaniem jest prozdrowotny wpływ na organizm, nowoczesnej i bezpiecznej technologii produkcji, inwestycjach w odnawialne źródła energii takie jak fotowoltaika, zrównoważonym działaniu, szacunku dla środowiska, koncentracji na potrzebach klientów, przejrzystych zasadach pracy, inwestowaniu w rozwój lokalnych społeczności.

Produkty
Makarony Polskie S.A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000212001, NIP: 813-32-78-856, REGON: 691674708
Kapitał zakładowy 33 120 213 PLN (wpłacony w całości)
REALIZACJA LionTeam.pl