Aktualności

Perły Rynku FMCG 2021 dla nowości produktowych Grupy Makarony Polskie

 

Rozstrzygnięty został tegoroczny konkurs Perły Rynku FMCG 2021, organizowany przez Wiadomości Handlowe. Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze. 

Celem projektu „Perły Rynku” jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw oraz sieci drogerii. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego. Projekt „Perły Rynku” jest największym i najbardziej prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. 

Wyniki tego prestiżowego konkursu zostały ogłoszone w dniu 7 września 2021, wśród laureatów zostały wyróżnione nowości z oferty Grupy Makarony Polskie:
•    Perłę Rynku FMCG 2021 – BRĄZ! – III miejsce - So Food Wołowina po japońsku z ryżem, w kategorii DANIA GOTOWE
•    Perłę Rynku FMCG 2021 – ZŁOTO! – I miejsce - So Food Gulasz a’la Strogonow z kaszą gryczaną, w kategorii DANIA GOTOWE
•    Perłę Rynku FMCG 2021 – ZŁOTO! – I miejsce - So Food Gulasz wegetariański z pieczarkami i kaszą gryczaną, w kategorii DANIA EKO, BIO, VEGE

Produkty
Makarony Polskie S.A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000212001, NIP: 813-32-78-856, REGON: 691674708
Kapitał zakładowy 27 750 213 PLN (wpłacony w całości)
REALIZACJA LionTeam.pl