Targi eksportowe PLMA w Amsterdamie to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży produktów marki własnej na świecie, które od ponad 35 lat gromadzą tysiące producentów, dystrybutorów oraz przedstawicieli sieci handlowych z całego świata. Udział w targach to idealna okazja aby zapoznać się z najnowszymi trendami i innowacjami w zakresie produktów marki własnej. Targi PLMA to także platforma do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, dzięki którym marki własne odnoszą sukcesy i mogą ciągle się rozwijać.
Stoisko Grupy Makarony Polskie oficjalnie otworzył Marcin Zieliński Dyrektor Rozwoju i Sprzedaży wraz z Liliyą Chebotaryovą Key Account Export Manager i Beatą Własny Kierownikiem Zespołu Marketingu z dumą prezentując szeroką ofertę produktów tj. makarony prozdrowotne Novelle, dania gotowe So Food oraz makarony tradycyjne.
Tegoroczna edycja targów PLMA okazała się być wyjątkową na Grupy Makarony Polskie. Nasze produkt tj. makarony funkcjonalne Novelle Food Diabetic, Cardio oraz Fit zdobyły uznanie organizatorów targów w kategorii „zdrowie oraz produkty prozdrowotne”.
Targi PLMA to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów oraz promocji polskich produktów na arenie międzynarodowej. Tegoroczna edycja wyjątkowo udana dla Grupa Makarony Polskie to nie tylko okazja do promocji marki i produktów, ale również inspirujące doświadczenie, które pokazuje, że Grupa Makarony Polskie jest liderem w swojej branży, gotowym na nowe wyzwania i możliwości.
Gościom, którzy odwiedzili Nasze stoisko serdecznie dziękujemy!