Konsorcjum w składzie Makarony Polskie S.A.; Stoczek Natura Sp. z o. oraz Mirosław Angielczyk Dary Natury informuje o wydłużeniu terminu składania ofert na przygotowanie i realizację rocznej kampanii promocyjno - informacyjnej na rynku polskim pt." Jakość Natury". Postępowanie ofertowe ma za zadanie wyłonić podmiot, który przygotuje, a następnie wdroży kampanię promocyjno-informacyjną dotyczącą produktów:
- MAKARON ORKISZOWY
- MAKARON RAZOWY
- MAKARON 5-JAJECZNY
- FLAKI PO ZAMOJSKU ZE STOCZKA
- GOŁĄBKI W SOSIE POMIDOROWYM ZE STOCZKA
- OLEJE TŁOCZONE NA ZIMNO - ŻYWNOŚĆ NASZYCH PRZODKÓW
- EKOLOGICZNE HERBATKI ZIOŁOWE
- EKOLOGICZNE PODLASKIE PRZYPRAWY
Postępowanie prowadzone jest na podstawie przepisów:
oraz ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia1964 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 121) art. 701 – 705.
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera na adres:
MAKARONY POLSKIE SA
UL. PIŁSUDSKIEGO 180
05-091 ZĄBKI
Ostateczny termin składania ofert programów upływa w dniu 20 października 2016 r. o godz. 11.00. Decyduje data wpływu.
W przypadku pytań należy się kontaktować z Panią Katarzyną Siejko.
e-mail: k.siejko@stoczek.com.pl .
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) obejmująca, wzór formularza oferty, założenia strategiczne dla programu, wzór opisu oferty, wzór Istotnych Postanowień Umowy (IPU).
06102016_SIWZ_Makarony_Stoczek_DaryNatury_scalony.pdf (PDF)
Załącznik 4 Opis planowanej operacji (dodatkowe instrukcje ARR).pdf (PDF)
Załącznik 2.docx (WORD)
Załącznik 4 Opis planowanej operacji.xlsx (EXCEL)
Pytania oferentów:
Dla każdego materiału promocyjnego należy zaproponować 1 wersję projektu graficznego/wizualizacji. Projekty należy przedstawić przynajmniej dla następujących działań: reklama prasowa (prasa handlowa, konsumencka, lokalna, facebook, bilboard (zarówno przy PSD jak i drogowy) oraz wizualizację stoiska. Biorąc pod uwagę ilość produktów objętych działaniami planowanej kampanii nie jest koniecznym przedstawienie projektów graficznych dla każdego z działań i dla każdego z produktów osobno. Wystarczającym będzie jeżeli wśród przedłożonych projektów przedstawione zostaną przynajmniej projekty dwóch różnych materiałów informacyjnych dla każdego z produktów.
Katalog odpowiedzi opracowany na podstawie otrzymanych pytań od oferentów dotyczących PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI ROCZNEJ KAMPANII PROMOCYJNO – INFORMACYJNEJ NA RYNKU POLSKIM PT. „JAKOŚĆ NATURY”.
Pytania i odpowiedzi dotyczące kampani JN.pdf (PDF)
Katalog odpowiedzi na pytania oferentów 19.10.2016 r. (PDF)