Aktualności

Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie SA weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu

 

- W pierwszych dniach pandemii konsumenci gromadzili zapasy podstawowych produktów, w tym makaronów. Ten asortyment cieszył się popularnością bo jest trwały i łatwy do przechowywania. Atutem makaronów jest długi termin przydatności i łatwość w przygotowaniu. W marcu klienci kupowali produkty na zapas, teraz wróciły zakupy selektywne, w których wybieramy jakość i smak - mówi Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie SA, który będzie panelistą sesji "Eko, proklimatycznie, prospołecznie - sieci i producenci na tropie trendów" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Obecnie mierzymy się z drugą falą epidemii i jest zbyt wcześnie, by formułować kategoryczne wnioski w jaki sposób zmienią się zachowania zakupowe konsumentów w przyszłości. Możliwe, że w związku ze spadkiem dochodów będziemy obserwowali wzrost popytu na makarony jako pożywny, smaczny, zdrowy a zarazem tani składnik diety. Jednak makarony to zróżnicowana kategoria. W naszej ofercie 15 proc. sprzedaży pochodzi ze sprzedaży produktów z segmentu premium. Produkujemy też makarony prozdrowotne z roślin strączkowych oraz z dodatkiem warzyw jako składnika smakowego. Jest to kategoria niszowa, ale dynamicznie rosnąca zarówno w Polsce jak i za granicą - dodaje Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie, który będzie gościem sesji "Eko, proklimatycznie, prospołecznie - sieci i producenci na tropie trendów" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

 

Sesja "Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów" odbędzie się 04.11.2020r. o godz. 13.30-15.15.

Jej głównymi tematami będą:

·        Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?

·        Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce

·        Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien

·        Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia

·        Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“

·        Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?

·        Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko

Produkty
Makarony Polskie S.A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000212001, NIP: 813-32-78-856, REGON: 691674708
Kapitał zakładowy 27 750 213 PLN (wpłacony w całości)
REALIZACJA LionTeam.pl