Zakres obowiązków:
• przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych i reklamowych w aspekcie trade marketingu produktów brandowych, w tym inicjowanie, dobór i organizacja odpowiednich narzędzi promocyjnych,
• współpraca z Zespołem Handlu Tradycyjnego i Nowoczesnego w zakresie przygotowywania planu działań trade marketingowych oraz nadzór nad realizacją zatwierdzonych planów,
• monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz dostosowanie strategii trade marketingowej do zmian zachodzących na rynku,
• współdziałanie z Zespołem Realizacji Zamówień w temacie logistyki i magazynowania produktów dotyczących trade marketingu,
• inicjowanie działań trade marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów brandowych,
• współpraca z dostawcami, negocjowanie warunków dostaw i umów w zakresie materiałów promocyjnych,
• organizacja oraz udział w targach spożywczych i innych wydarzeniach branżowych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane: ekonomia, marketing i zarządzanie,
• minimum 2-letnie doświadczenie w trade marketingu w branży FMCG, mile widziane w branży spożywczej,
• czynne prawo jazdy kat B,
• znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint),
• umiejętność analitycznego myślenia,
• umiejętność organizacji pracy własnej, priorytetyzacji zadań oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
• kreatywność, komunikatywność.
Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• umowa o pracę na pełen etat lub umowa o świadczenie usług B2B,
• praca stacjonarna w biurze w Ząbkach oraz praca w terenie,
• ciekawą i odpowiedzialną pracę,
• niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy, samochód służbowy Opel Corsa,
• atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie karty sportowej, możliwość udziału w prywatnym ubezpieczeniu grupowym na życie.