SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY (Ząbki k.Warszawy)
Zakres obowiązków:
wdrażanie nowych produktów oraz projektów opakowań w markach własnych sieci oraz
wprowadzanie zmian w opakowaniach już istniejących (współpraca w tym obszarze z sieciami handlowymi, agencjami graficznymi i drukarniami)
realizowanie projektów we współpracy z zespołem jakości, zespołem produkcji, zespołem zakupów, zespołem logistyki,
przygotowywanie wymaganej dokumentacji zgodnie z procedurami sieci i wewnętrznymi oraz ich archiwizacja,
przygotowywanie raportów, analiz i statystyk sprzedażowych,
prowadzenie kalendarza akcji promocyjnych oraz monitorowanie realizacji.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, mile widziane: Marketing i zarządzanie, Ekonomia, Administracja,
minimum 2-letnie doświadczenie w branży FMCG, w pracy związanej z obsługą sieci handlowych, klientów biznesowych,
prawo jazdy kat B,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint), mile widziana znajomość programu Adobe Illustrator,
umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej.
Oferujemy
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
umowa o pracę na pełen etat, dni pracy od poniedziałku do piątku,
motywacyjny system premiowy powiązany z wynikami pracy,
atrakcyjny pakiet socjalny: bezpłatny parking przy zakładzie, możliwość udziału w prywatnym ubezpieczeniu grupowym na życie, dofinansowanie: karty sportowej i prywatnej opieki medycznej.
Makarony Polskie S.A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000212001, NIP: 813-32-78-856, REGON: 691674708
Kapitał zakładowy 33 120 213 PLN (wpłacony w całości)