Kariera

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY (Ząbki k.Warszawy)


 

Zakres obowiązków:

  • wdrażanie nowych produktów oraz projektów opakowań w markach własnych sieci oraz
    wprowadzanie zmian w opakowaniach już istniejących (współpraca w tym obszarze z sieciami handlowymi, agencjami graficznymi i drukarniami)
  • realizowanie projektów we współpracy z zespołem jakości, zespołem produkcji, zespołem zakupów, zespołem logistyki,
  • przygotowywanie wymaganej dokumentacji zgodnie z procedurami sieci i wewnętrznymi oraz ich archiwizacja,
  • przygotowywanie raportów, analiz i statystyk sprzedażowych,
  • prowadzenie kalendarza akcji promocyjnych oraz monitorowanie realizacji.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane: Marketing i zarządzanie, Ekonomia, Administracja,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w branży FMCG, w pracy związanej z obsługą sieci handlowych, klientów biznesowych,
  • prawo jazdy kat B,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint), mile widziana znajomość programu Adobe Illustrator,
  • umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność,
  • komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej.

 

 Oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowa o pracę na pełen etat, dni pracy od poniedziałku do piątku,
  • motywacyjny system premiowy powiązany z wynikami pracy,
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer, nowoczesne oprogramowanie,  telefon,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezpłatny parking przy zakładzie, możliwość udziału w prywatnym ubezpieczeniu grupowym na życie, dofinansowanie: karty sportowej i prywatnej opieki medycznej.

 

mail APLIKUJ

Produkty
Makarony Polskie S.A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000212001, NIP: 813-32-78-856, REGON: 691674708
Kapitał zakładowy 33 120 213 PLN (wpłacony w całości)
REALIZACJA LionTeam.pl