Biuro prasowe

Rozwiązaniem jest szacunek do żywności i dieta roślinna - mówi Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie SA w rozmowie z portalspożywczy.pl

 

W budżetach rodzinnych przeznaczamy na jedzenie ponad 20 proc. A wydaje mi się, że pod koniec roku ten udział będzie o wiele wyższy - przewiduje Zenon Daniłowski, prezes Makarony Polskie SA w rozmowie z www.portalspożywczy.pl. To wynik kumulacji w jednym czasie rosnących cen, inflacji, gospodarki podnoszącej się ciągle jeszcze po lockdownie oraz wojny w Ukrainie. Sytuacja na rynku żywności jest trudna i może być jeszcze gorsza ostrzega prezes Makarony Polskie SA. Jakie są rozwiązania? Po pierwsze zacznijmy szanować żywność i kupować jej tyle ile nam potrzeba, jest za droga, żeby ją marnować. Drugim rozwiązaniem, żeby żywności starczyło dla większej liczby populacji, jest zastępowanie białka zwierzęcego produktami roślinnymi, np. makaronami warzywnymi Novell, które wykonane są w 100% z ciecierzycy, zielonego groszku albo soczewicy.

ROZMOWA

Produkty
Makarony Polskie S.A zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy
KRS pod numerem 0000212001, NIP: 813-32-78-856, REGON: 691674708
Kapitał zakładowy 33 120 213 PLN (wpłacony w całości)
REALIZACJA LionTeam.pl